luni, 16 iulie 2007

Weekend report

Sunt cam obosit dupa weekendu' care a trecut. M-am incins la soare,m-am racorit cu bere, cu multa bere si toate acestea alaturi de cativa prieteni. Obositor. Ne-am jucat jocuri de cuvinte punand la bataie o nectarina. Am luptat cu sete storcand esenta cenusie din creieras. Eu am jucat cel mai murdar, ai putea zice ca am fost trisor de fiecare data cand am folosit cuvinte care lipseau din vocabularul celorlalti. Dar cu ce-am gresit ? Vi se par bizare cuvintele limax sau murena ? Recunosc, am o slabiciune pentru fauna acvatica si atlasele de biologie si emisiunile interactive. Norocul meu. M-am simtit mai aproape de nectarina decat ceilalti, lucru care m-a facut sa scad in ochii celorlalti. Am creat un complex intre mine si restu fundamentat de replicile lor acide cu referire la cuvintele pe care le-am folosit. Pana la urma am hotarat sa impartim nectarina egal intre noi fara sa mai facem criterii de departajare. Ore de soare, apa, tenis cu piciorul si bere au realizat continutul zilei. Dar nu s-a terminat aici. Am continuat distractia in apartamentul unui prieten. Eram atat de obosit dar nu am rezistat tentatiei de a sta cu prietenii. Lucrurile s-au incins si acolo si am ajuns la punctul in care toti eram pe spate comprimati de aburi bahici. Am avut nevoie de o zi intreaga de odihna ca sa-mi revin. Si asa a decurs ziua de duminica sub auspiciile lui Morfeu; un somn obositor, cronic. De altfel sunt si acuma am obosit. M-am trezit la 6 fara 20, si am luat-o spre fabrica in care urma sa-mi fac practica. Nu am facut decat sa observ munca depusa de 2 tineri aproapiati de varsta mea. Plictisitor. De altfel lucrurile pe care le-am vazut ma fac sa-mi doresc sa nu ma mai intorc prea curand intr-o fabrica, fie ea si de aur. Si cand ma gandesc ca asta voi face si maine. Mi se pare trist. Foarte trist. Ftele muncitorilor nu-mi aratau de cata resemnare si un gust amar de automultumire. Fete obosite. Fete zambitoare. Plictiseala si praf. Mult praf. Sunt cam obosit. Nu prea mi-a reusit azi. Poate maine.

Niciun comentariu: