joi, 12 iulie 2007

O blonda la un pahar de bere misogin

Tocmai am primit un mail in care o firma care se ocupa cu promovarea unor branduri de bere imi ofera posibilitatea sa merg la mare, sa lucrez 4 ore pe zi, sa fac bani si sa imi fac prieteni. Ofertele de genu asta spala gura multor persoane, asa cum m-a facut si pe mine sa salivez gandul ca, merg la mare, promovez berea, o si beau probabil ca un bun comerciant, si pe urma privesc fetele care se bronzeaza topless in timp ce prestez munca. Eh, brusc mi-am dat si o palma sora cu realitatea, ca sa-mi revin. Am luat prosopul si m-am sters de bale ca-mi patasem si tricoul. Si am zis: " Nu poate sa fie atat de simplu. Le trimit CV si cica o scrisoare de calatorie si am sansa sa fiu ales ?. Sansa de unu la cat ? Nu sunt eu ala mai pesimist si nici realist nu's, dar ceea ce ma sperie pe mine e faptul ca e posibilitatea mare sa ma lupt cu fete pentru postul asta, daca pot sa-l numesc post. Si atunci e clar. Cum fac eu fata unei perechi de sani obraznici si niste coapse pe care le masezi de fiecare data cand le privesti. Cum? Le zic eu lor ca sunt destept. O fi tu destept dar campania noastra nu promoveaza inteligenta, promoveaza berea. Nu Zaraza nu Catavencu. Berea blonda, daca sti ce zic. Sa fim seriosi, cine ar prefera sa ma vada pe mine impartind fluturasi si promotii in schimbul unei tipe care de cald ce e, isi uda tricoul care culmea, e alb si se vede prin el si pe deasupra zambeste cu caldura fiecarui baiat, ca poate iese si ea cu masina prin ceva club dupa program. Aiurea. Mi-ati zice toti ca sunt ipocrit si misogin si arogant. Poate. Nici eu nu sunt sigur. Dar cand punem aceasta problema in ecuatie stim ca noi baietii avem putine sanse, oricat feluri de bere am stii si oricate metode de consumare, avem nevoie de motivele care ne induc nevoia de consum a berii. Si atunci e normal sa alegem fete. Alegem ca sa stim de ce pe urma de ce alegem berea. Si uite asa mi se conditioneaza mie posibilitatea de a ajunge pe litoral moca. Totusi am observat ca persoana care se ocupa cu alegerea persoanelor este o femeie. Si aici ma limitez fiindca nu stiu cum gandeste o femeie cand trebuie sa aleaga dintre un barbat si o femeie. Nu exista un antonim feminin al misoginismului ci doar o retorica in care eu sunt transpus in sfera misoginismului si asta in cazul in care am facut ceva notatii care sa ma compromita(vezi tot textul :) ). Nu ma demoralizeaza chestia asta ci ma amuza si imi da ideea ca usor, usor noi barbatii iesim din cadrul job-urilor, cum sa le numesc, mai usoare. Nu mai e mult si vom vedeam femei carand roaba si zidind. Si nu e asta un lucru bun ? Nu e egala femeie cu barbatul ? Va spun eu raspunsul. Suntem egali dar nu si la nivelul constiintei. Aici se schimba problema. Noi le hulim pe toate cas curve proaste si ne vor banii, ele ne scuipa si ne fac curvari infideli, misogini, incapabili de iubire. Dar astea nu se spun decat in cercurile monosexuale. In rest lumea se iubeste egal, isi impart lucrurile egal si fiecare la fel de egal si le ascund. Mi se pare normal sa ai lucruri doar pentru tine. Noi cu gandurile, ele cu..... nu stiu, nu mi-a zis nici una, niciodata. Poate reusesc sa aflu asta daca o sa ajung la mare. Sigur voi face din aceasta o statistica si vor fi multe persoane interogate,ca sa scapam de marja de eroare nu de alta. Ce fain (ardelean get-beget) o sa fie la mare. Si zic asta de la cate povesti pescaresti am auzit. De genu: "Ba, deci, a venit una s-a bagat la mine in cort s-a suit peste mine si inceput sa se miste. La inceput am crezut ca-i Gogu rupt de beat, pana mi-a luat mana si a pus-o pe sanii ei. Si cum eram beat nu ma lamurisem si am intrebat: " Ai facut sala ?" ... La care o limba mi-a inchis gura si de acolo, incolo ca orbu. Si a doua zi m-am trezit si credeam ca era vis. Fata plecase. Si eu vroiam sa shtiu cu cine voi avea copii". Se intampla. Acest exemplu e veritabil si circula la fel ca Miorita. Poate ma voi lamuri si eu cand ajung acolo. De frumos nus urat si mai pui ca sunt si sociabil, cu simtul umorului,sincer..... sigur nu o sa vin cu mana goala. Va fi plina de amintiri,ganduri, senzatii, tentatii. Daca vreti sa va alaturati campaniei cu placere va ofer mailul la care trebuie sa trimitei un CV si o scrisoare de calatorie. Mailul este : oana.toba@inbev. ro . Daca sunteti fete va rog nu trimiteti; din mila. Nu am fost niciodata la mare.

Niciun comentariu: