miercuri, 18 iulie 2007

Hidrofag

E atat de cald ca mi se dilata porii. Inundatie acolo ce sa-ti spun. Trupurile acarienilor inecati au inceput sa iasa la suprafata. Supravietuitorii imi tot creeaza o stare de scarpinici. De altfel, daca nu ma sterg de transpiratie, ma scarpin. Sunt mizerabil. Mizerabila a fost si dimineata aceasta, in care m-am prezentat la noul meu job. Un job in care nu era nevoie de abilitate intelectuala doar dispozitie fizica. Nu era greu, nu era solicitant, trebuia sa muti lucruri din stanga in dreapta, sa te plimbi, sa strangi deseurile ceramice, metalifere, poliuretanice, celuloide dintr-o parte in alta sau in majoritatea cazului direct la container. Oricine putea sa apeleze la servilitatea mea. Dar magarul de mine a decis sa renunte. Si asa a facut. Eu zic ca a facut bine. Sa va spun de ce. Adica milogul de mine trebuia sa servesc patria 10 ore pe zi, de la 7 la 18(pauza de la 12-13), timp in care manufacturam cu matura. Dar m-am oprit.Prima data de sete. Eram inauntru si era cald. Era cald si in mine. Asa ca am papat apa cu sete. Si in timp ce lucram sau stateam, al doilea lucru se intampla putin mai des decat primul, constiinta ma mustra la idei(putin de pe acolo probabil faceau chestia asta). Aveam cefalee de la atatea idei curate desi ma aflam in murdarie si praf si mi se facuse sete, asa ca am papat apa sa-mi revin. Merita sa stau 10 ore pentru un salar de 700 Ron si sa nu fac nimic. La prima vedere ati sari toti cu gura. Pai cum sa nu. Esti nebun !! Da, sunt nebun fiindca aleg sa stau si sa scriu aici gratis si sa citesc alte lucruri decat sa churat (nu citi cur citeste chur- asta am imprumutat-o... da-mi place cum suna) si sa strang resturile altora pentru 3 lei pe ora. Nu pot sa stau si sa nu fac nimic. Cei din jurul meu zic, pai cum trece vara tu nu ai facut un leu, banii nu se fac usor, mai bine stai si nu faci nimic toata ziua pe calculator (ii las sa creada ca nu fac nimic ). Nu produci nimic. Si gandul brusc ma duce la ''Cel mai iubit dintre pamanteni'' si la replicile tovarasilor ofiteri cand omul si-a declarat meseria. Asa se pare, nu produc nimic. Nu muncesc fizic, nu fac bani. E grav. E debil de grav. Daca zic ca mai bine citesc, (nu prea stie lumea ca eu scriu- ce scriu?) ma trezesc cu crosee verbale care ma anunta ca daca eu as citi nu as avea rezultatele pe care le am atat la scoala cat si in viata de zi cu zi. Ma duc sa mai pap apa. Asa suntem noi romanii. Ne e sete, bem apa. Vrem sa ne hidratam papam apa. Revin ca mi-e sete.....Asa deci. Mi-a venit ideea. Vand limonada, sa fac bani. Am plecat dupa lamai. VitAMINA C(ipri) rullz

7 comentarii:

Butterfly spunea...

super tare... si vitamina E(lena) si B(utterfly)... gata... am stabilit... apropo, aia cu verbul "a papa" nu ai imprumutat-o de la mine? ;;)

Kibrius Pop spunea...

pai nush daca e de la tine dar se poate... Discutiile noastre au fost fluente si influente si dintr-un sincretism oral :)) probabil. Spui multe lucruri : aoleu, frate, mic, bh : pe astea le-am retinut

Butterfly spunea...

=)) cel mai important este bh... ramane secretul nostru ce inseamna... sa nu spui la nimeni... :-$

Kibrius Pop spunea...

pai cum sa zic.. doamne feri... nu vreau sa stie lumea ca suntem amanti :))

Butterfly spunea...

eehhhh, lasa... nici n-ai zis... stai linistit!!!:-j =)))))

Kibrius Pop spunea...

who cares anyway...

Butterfly spunea...

we care... that's enough...:)