sâmbătă, 5 decembrie 2009

Whats cookin...

Aseara am iesit la o saptamanala runda de cumparaturi. Luasem un cos mic si la un moment dat am realizat ca il tineam asemeni fufelor care isi cara ditamai geanta D&G , hello ?! Pe lista de cumparaturi s-au calificat merele, perele, mandarinele, kiwi, a huge mango (me favourite), cepele verzi, usturoiul, morcovii, rosiile, ardeii, cascavalul, maslinele,salamul uscat(feliat), sunca presata (vidata), o punga de chips mica cu ceva arome mai speciale (tot chipsuri sunt), ouale, untul irlandez nesarat (inca nu l-am incercat), aripile de pui (vrac), painea, sucurile "naturale" de mere, lamaie si cranberries (strugurasi la noi), lumanari ambientale (cherry flavour), Gilletturile versiunea doi cu aloe, pastilele Orbit, servetelele de bucatarie, pasta de dinti si o penseta. Azi pe o vreme ploioasa am scos aripile si pulpele de pui le-am pus la dezghetat, am parlit aripile (How do they peel the chickens in agro-industrial production ? ), am curatat cartofii , taiat morcovii, maruntit ardeii verzi, si feliat ardeiul galben, taiat ceapa in rondele; le-am asezat in tava am adaugat sare , piper, oregano, curry , ulei de masline , putina apa si le-am pus la cuptor. Acum.. urmeaza sa gust.. Revin.... A fost bun.

Niciun comentariu: