marți, 22 decembrie 2009

Amintiri uitate si regasite

Cateva amintiri uitate:

- in vara vizitasem un parc de distractii cu tematica mitologica, de unul singur. Initierea in ale topoganelor o facusem culmea pe cel mai twisted topogan (numele era legat de hidre). A doua tura mi-a fost mai frica de cat prima oara si a treia tura la fel. Topaiam de la un topogan la altul inecat de adrenalina si cu talpile arse. La una dintre atractii trebuiau sa fie 3 persoane pentru a te da asa ca am asteptat cam 15 -20 de minute pe un sezlong asteptand un duo. M-am oferit si ne-am salvat reciproc.

- intr-o noapte am avut ocazia sa vad Jupiter si satelitii lui si Luna cand era mai grasa

- am fost la o tura de Go-Karting recent (un circuit profesional) si am uitat ca am facut si poze

- am bagat cateva beri buni pe plaja in cateva nopti

- am facut o drumetie pana la Capul Greko intr-o noapte atat de luminoasa incat ai fi putut citi sub clar de Luna (reflectia Lunii in mare un adevarat spectacol )

- ne-am urcat pe acoperisul manastirii (situata in centrul statiuni la 20 de m de locul unde lucram) ca sa stam la povesti

- am mers pe plaja dupa clesti de crabi (am o colectie), as fi cules si krilli ca-mi erau simpatici cand ma gadilau dar is prea subtirei

- am descoperit fauna subacvatica

Niciun comentariu: