joi, 26 noiembrie 2009

To Do list...

Am inceput sa-mi fac un "To do list" cu data de expirare la finele anului de care incerc sa ma tin ca de un canon bisericesc de bun crestin ce m-am cunoscut.
- mi-am propus sa ies la alergari plus exercitii gen flotari si abdomene de 2-3 pe saptamana de dragul sanatatii mintale si trupesti si tonus muscular accentuat (cand m-am mutat in nicosia aveam vreo 64 kg; dupa 2 sapt am ajuns la 66; dupa 9 zile in atena am coborat stafeta inapoi, si totusi )
- mi-am propus sa-mi materializez scriiturile ce le am de-o vara in cap-sula
- sa-mi iau un aparat foto
- sa-mi iau chiloti si o planta pe care s-o tin cu scuipat(cum facuse un biet personaj al meu)
- sa invat greaca (lucru care merge la sigur)
- sa trimit niste carti cuiva (already checked)
- sa-mi iau un model de incaltaminte (pe care il am deja , dar sunt atat de confortabili si eftini incat merita dublati )
- poate sa ma inscriu sau sa iau parte la o activitate de dragul socializarii
- sa trm niste bani cuiva
-sa-mi fac trupa si sa-i pun numele Naked Flame (glumesc, dar am gasit acest nume pe un indicator si mi s-a parut numa bun ca nume de trupa )
- si cam atat...pana la urmatoarea updatare care o fi probabil curand

In alta ordine de idei am observat ca eu si toti colegii si prietenii cu care am jucat odata fotbal au in prezent probleme cu genunchi , muschii picoarelor dovada de felul in care s-a incercat performanta cu ani in urma. Nu prea simt nevoia de a fi cu cineva; pozitia de lonely wolf ma prinde atat de bine in momentul de fata. Ma mira ca nu ma plang ca stau opt ore intr-un loc fara sa ma gandesc de ce o fac sau ce as fi putut face in alea opt ore. Atena a fost frumoasa, m-am simtit ca si cand a-si vizita un vechi prieten a carui adresa am uita-o. Am avut dureri de spate toate saptmana fiindca am umblat mult de dragul turismului, sightseeingului si bar pilgrimageului. Azi mi-a trecut prin minte sa-mi fac o colectie de erotic art (picturi si poze) dupa ce am gasit niste carti de la editura Taschen superbe. De asemenea la Taschen am gasit si cateva carti filmografice ale unor regizori consacrati. Poate le voi adauga in to do-ul meu.

Niciun comentariu: