luni, 28 decembrie 2009

2009

- anul in care am cunoscut cele mai multe persoane
- anul in care am facut cele mai multe drumetii
- anul in care am zburat pentru prima data cu avionul
- anul in care am innotat in mare
- anul in care am avut partea de cea mai mare realizare profesionala - absolvirea facultatii completata ulterior de un job
- anul in care am avut cea mai mare deceptie sentimentala
- anul in care am citit cel mai mult
- anul in care am invatat sa pretuiesc singuratatea
- anul in care am baut cel mai mult
- anul in care am vazut alte tari
- anul in care am condus masina pentru prima data
- anul in care am visat cel mai putin
- anul in care am plans cel mai mult in fata cuiva
- anul in care am crezut mai mult ca oricand in mine si in ceea ce fac (asta si prin prisma faptului ca am fost pus in pozitia de a face multe alegeri)
- anul in care am fumat prima tigara dal capo al fine
- anul in care am sarutat cele mai multe fete
- anul care in prima instanta mi s-a parut cel mai dificil
- anul in care am vazut planeta Jupiter si satelitii ei
- anul in care am intrat in direct la radio si am castigat si un premiu
- anul in care ......(lista se va completa pana pe data de 31 )

Niciun comentariu: