duminică, 27 decembrie 2009

Kitsch social

De catva timp frecventez un irish pub numit Murphy's si aseara locul s-a cam incins. De obicei ieseam in timpul saptamanii la o bere si atunci nu cred ca clientela depasea numarul 5 cu tot cu mine. De obicei sambata au latino party-uri. Mai asistasem la un latino party in weekendul trecut dar ma uschisem catre casa devreme, putin rusinat ca eram cel mai tanar client din local. Aseara locul era full, barul irlandez cu doua angajate est-europene avea o varietate multiculturala demna de luat in seama. A fost funny sa vad cum 2-3 tipi africani intrasera cu vreo 10 asiatice (filipineze, chineze). Mai erau si argentinienii in cinstea carora se cam si dau party-urile latino si cipriotele casatorite ori divortate. Se parea ca sangele latino curgea in toti. Evia ma indulcise spunandu-mi : " You look smart"- se referea la tinuta mea (camasa, pulover) , parul aranjat fresh, nu prea ciufulit. Mi-am barbierit albinuta asa ca aratam destul de tanar. Daca ar fi stat in loc, i-as fi replicat cu singuranta , nu doar ca arat ci probabil si sunt. Look-ul meu o incantase si pe o distinsa cipriota mult trecuta de 35. Avea si ea un aer tineresc in gesticularile ei, tinuta. Vorbea cu oamenii ce-i erau egali in etate dar in acelasi timp privindu-ma cu mutra de bla bla bla, ce cacaturi mai imi toarna si asta. Ma amuzam fiindca langa mine era si un paki sau bangla (anyway din regiune) care se mai contra in priviri cu acea doamna cat si cuprietena ei. Tipul imi zisese la un moment dat ca cel care vorbeste cu acea femeie era de fapt seful lui. Am inceput sa rad si de cateva ori i-am zis sa se bage peste sefu-so fiindca la modul in care il priveau doamnele n-ar trebui sa stea in loc. In dreapta mea un tip afro se scuza politicos de fumul care il facea cu tigara dar locul era deja cam over afumat. Bausem cam mult. O asiatica imi zambise fatis oarecum invitandu-ma la dans. Dar deocamdata imi pastrez dansul pentru altcineva.

Niciun comentariu: