vineri, 1 ianuarie 2010

Replici din trecut

- " N-ai ce cauta acolo !!! "
- "Am fost in spatele blocului " - de obicei cand umblam prin alte parti si nu eram in fata blocului la vedere
- " Ceapa !! " - porecla din copilarie; azi observ cat de importanta este in ale bucatariei
- " Nu ti-i rusine ?! "
- " Hai la fotbal ! "
- " Da-te jos de-acolo, da-te jos din copac ! "
- " Ne dati mingea , va rugam frumos ! "
- " Treci sus ! "
- " Mai lasa-ma un pic"
- " Ce este de mancare ?! "
- " Dute pana la ABC ! "
- " Mai lasati-l pe X un pic "
- " Ai luat note azi ! Ce note ai luat ?! "
- " Fa bine si asculta ce zic "
- " Vezi pumnul asta ? Miroase a cimitir, randu patru, groapa cinci" - proful de muzica din generala
- " Dic ala.. "
- " Dute amu ma !! "
- " Cati pasi imi dai regina ? "
- " Legata , dezlegata "
- " Ce minge ai ? Artex sau de 35 ?
- " Ia plasa cu fesene (FSN) "
- " Cat e ceasu ? Ce ne-am inteles, ha ? La 10 sa fi in casa ! Maine vii la 9, ai inteles ?"
- " Facem schimb ?"
-" Daca va mai prind, va mananc... "
- " Altu nu mai vezi " ...
- " Nu stati cu picioarele pe banca "
- " Mereti la scara voastra si urlati "
- " Hai pe bloc "
- " Scoala si te culca "
- " Imi dai bani de inghetata ? "
- " Stinge televizorul si culcarea "
- " .... Mi-am uitat cartea acasa "
- " Nu ma fa sa vin dupa tine "
- " Nu intelegi ? Esti turc ?

Un comentariu:

Butterfly spunea...

Da-l mai tare si inchide-l :))

era radioul ala vechi :))