luni, 12 aprilie 2010

Sunt...

Daca ar fi vreun concurs de privit in gol as fi revelatia evenimentului. La fel si pentru straight face. Nu sunt nici trist nici bucuros. Gandul ca as muri imi provoaca totusi o stare de disconfort. Sunt totusi lucruri de trait. Sunt cuprins de ataraxie si de o stare pseudocatatonica.The luck of not using your will, i could say. Nu sunt lipsit de entuziasm deloc , altfel nu mi-as fi propus sa-mi iau bicicleta si aparat foto in curand. Daca as fi avut nevoie de entuziasm pentru asta. Mi-e lene sa vorbesc. Daca o fac abia ma aud eu. Dau dovada si de calm. Sunt pe ritmul unei piese blues nostalgice. Dar nu fac un pas, nici o miscare. Ma interiorizez. Observ ca am un scris de tip telegrama. Ma simt lipsit de inspiratie, creatie ; simt ca felul in care gandesc oamenii din jur ii va duce spre nefericire si ca traiectoria mea are mai multa sansa de izbanda. Tot ce vine din partea lor e ca o pala naprasnica de vant. In piesa "Live with me" - Massive Attack urletul sfasietor al solistului ma-ndulceste. Urla a pustiu. Orice intalnire cu vreo femeie imi starneste imaginatia. In 24 voi pleca in Anglia.

Niciun comentariu: