duminică, 16 mai 2010

Vacuum

In Manchester soferul de taxi ne povestise la un moment dat despre iesirile in gay bars. Cu ajutorul unei prietene reusise sa intre intr-unul care era lesbo-exclusiv. Amuzat zisese ca nu se simtise ciudat. All those women and you can't fuck neither because they are not interested. In schimb in celelalte (cu barbati) you don't want to fuck but everybody wants to fuck you ; more or less. La training mai erau doi nemti si un israelian. Abia a doua zi mi-am dat seama de conexiunea evreu- neamt. La un moment dat ma intreaba unul din neamt ce religie e Iehuda. Le zic, e eveu , iudaic , mozaic. La care au revelatia. Ahh : Juden ! Am inceput sa radem.
Cat despre mine, imi lipseste spiritul sacrificiului. Faptul ca reusesc sa-mi gasesc nimicuri de facut doar ca, sa folosesc expresia, sa omor timpul traseaza vectori pe o directie nihilista. Iar eu , unul, nus nihilist. Un citat mi-a intrat in cap , si-are sa ramana: " Nu putem sa corectam greselile , doar consecintele lor". O calatorie in timp este irealizabila, obiectiv. Subiectiv ar fi , zic , o hiperaccelerare a experientelor, a perceptiilor. Dar fara un plan nu exista miscare. Iar calatoria inseamna miscare, cinetica. In mai putin de o septime de secunda as face ocolul pamantului la Ecuator cu viteza luminii . Ma gandesc cat mi-ar lua sa fiu omniprezent in orice punct al Romaniei . Mai putin de o secunda. Nu cred ca am fi capabili sa percepem o calatorie in timp asa cum de multe ori abia percepem reflexele. Noi nu suntem conceputi pentru astfel de viteze. Nu cred ca am percepe. Am fi ca in fata unui ecran alb.

Niciun comentariu: