luni, 9 noiembrie 2009

I don't know where im going....

Ce sa dormi cand nu mai incapi in pat de atata aroganta... ma trezesc ajutat de ceasu biologic nu de alta dar e setat sa sune cu 5 inainte de cel de pe telefon.. cata groaza in a privi in ochi pe cineva care are prea putin de spus; doar fiindca esti sau sunt arogant si te simti detasat de toata problematica simplista. Nu merita nici macar o observatie vizuala de frica sa nu vada cat de superficial privesti, ba mai mult mai dai sau dau din cap incercand sa accelerez decesul subiectului. Poate in acelasi timp cat a descris acelasi lucru in 3 unghuri diferite radial mi-am facut un to do list pentru saptamana viitoare in Atena sau mai mult ai descris sau am descris acelasi lucru doar de dragul de a arata ca am inteles si poate ar fi mai bine sa purcedem. Privesc in gol sincer, departe de ochi ,intr-o ipocrita concentrare ca doar poate ti-as da de inteles ca am inteles mult mai mult decat as fi facut-o atunci cand as fi gresit din dorinta de a acumula experienta infrangerii. Gresind inveti sa gresesti mai putin dar acceptand ca nu totul se supune unor bizare metodologii si singurul mod e cel descris pe scurt "voda in loboda" sau " ia p'aici" te face incornurat si devii arogant. Cum ai putea sa te simti cand cineva iti explica ca unui prost (prost adica cineva care n-are habar de ceva) ? Bine, avand in vedere ca se straduie cu adevarat sa te faca sa intelegi. Ce te-avanti boule ? In cazul de fata nu exista butoane... Staruie sa intelegi ca lucrurile simple se innoada mai spurcat ca lucrurile deja complexe pe care de dragu de a le numi complexe le simplifici punand undeva la capat un amarat de buton... verde pentru stop si rosu pentru GO (nu-mi zice cas invers), dar asta ai sa intelegi doar cand prezervativele tale vor fi ..... sa-ti surada norocu'...

Niciun comentariu: