joi, 5 noiembrie 2009

Cu ce se mananca.... munca

Dupa o saptamana de full time si luna octombrie in care am fost part-time am avut ocazia sa vad linii de productie pentru diferite produse de la paste, branzeturi,lactate, sucuri pana la ketchup,maioneza, paine, medicamente si ciment. Din pacate n-am ajuns si la clientii nostri care imbutelieaza Carlsberg. Curand... Cu ce ne ocupam noi ? Printere de etichete,coduri de bare sau alte informatii, printere cu jet pentru diferite informatii codate, masini de de ambalare produse cantitativ, mai nou detectoare de metale. Saptamana trecuta am asistat la ambalarea otravii pentru sobolani din cadrul ministerului de agricultura din Cipru. Amuzant... Ce n-am reusit in Romania si anume sa asist ca si student la diferite linii de productii automate sau robotizate am reusit aici.Luna aceasta urmeaza sa plec in Grecia pentru training iar in ianuarie in Anglia pentru altul.
Zilele astea au fost putin mai obositoare din cauza schimbarii la ora de iarna. Ies cu lumina si ma intorc pe intuneric. Cand am timp si de obicei cand stau in baie joc sah pe telefon si mi-o iau rau de tot. Atata timp cat uit de alte lucruri e minunat. Seful meu e angajatorul pe care n-am crezut ca-l voi avea vreodata. Si uite ca s-a intamplat... dupa o luna aproape doua in care purtasem discutii. Dintr-un spirit tineresc incerc sa grabesc lucrurile desi stiu ca trebuie sa raman pe pozitii cu calmul unui veteran;din lipsa de experienta si din dorinta de a o castiga facand greseli.

Niciun comentariu: