luni, 25 ianuarie 2010

Cea Hei Cea, Hois n-apoi

E antrenant sa petreci o zi de munca versificand in dans fiecare miscare. A fost o acapella in bocanci hidroizolanti cu o sonicitate reverberanta ce ar fi facut o drujba sa para lipsita de energie. Dat mi-e sa-mi ascund tainele. Dar asta nu ma face sa dau mai putin. Dau una, dau doua, dau cate vrei... ca in economie pe baza cererii si a ofertei. Pe baza cererii mi-as cere anticipat certificatul de deces. Doamna as dori sa-mi eliberati certificatul de deces ! Al numitului ?! Subsemnatul, doamna. Imi pare rau domnule, actul asta nu se ridica personal. O fac altii pentru d-voastra, cand... Asadar dau altii cu semnatura pe numele meu ? Tot las ceva in urma. La evidenta populatiei cineva trage o linie probabil peste. Sa va calc eu in linii, neseriosilor. M-am nascut, m-ati luat in evidenta ? M-am dus la scoala, la fel, ba mi-ati dat si note. C-am fost frumos si-am zis totul ca la gradinita. Cand m-ati intrebat ce parere am , a sunat in pauza pana sa scot o vorba goala. Ce vrea sa ne spuna autorul ? Ce vreau sa va spun, stiti habar n-am. Pai cum dom'le nu stii tu ce-au zis altii ce vrea sa ne spuna autorul ? Ce pot sa va spun ? Hai ca nu dai vorbele pe bani , spune concret ce vrea sa ne spuna autorul ! Autorul..a.a.deci autorul , credeti ca a vrut sa ne spuna ceva ? Raspunzi cu intrebare, cine te-a distins cu aceste diplomatii feminine, putoiule ?! Va rog... Hai mai departe.. Autorul declama ... Ce face ? Declama ? Auzi la el, declama...Asa.. Declama ?! Deci autorul declama incertitudinea... lipsurile. Ce spui acolo ? Cine a zis asa ceva ? Eu. Pai asa zi ?! Tu spui mari prostii. De acord, doar nu stau sa citesc randurile unui om cu certificat de deces. Ce-ai spus ? Am zis ca nu stau sa citesc randurile unui om cu certificat de deces.. Nu ti-e rusine ?! Rusinea e un precipitat ce se aseaza in cunoastere, iar eu sunt prost, dati-mi voie sa va citez. Cu atitudinea asta n-ai sa ajungi departe, du-te la loc. Multumesc. Scrieti cu rosu, toata lume , cu aliniat: " Cea Hei CEa, Hois n-apoi.

Niciun comentariu: