luni, 9 martie 2009

Daily Stuff- Telegrama

Am un prof, ma rog doctorand, care ma crede un idiot. Fiecare raspuns pe care il dau alimenteaza alte intrebari, de obicei legate de cultura generala inginereasca. De ex. vorbesc de duritatea materialelor si el ma intreaba in ce se masoara duritatea si tot asa. Cu fler ma fac ca habar n-am ca pe urma sa revin cu un raspuns fulger. Ma simt ca in liceu.
Mi-am gasit si un job. Initial nu mi-a suras ideea. Acum a inceput sa-mi placa. Din 3 ore de munca asidua transpir doar vreo 20-30 de minute.
Un coleg de facultate mi-a povestit de seara trecuta cand a iesit intr-un club. Vazuse fete care isi confectionasera fusta, decolteu si ciorapi, toate dintr-o batista de bumbac. Atmosfera a fost incinsa. Daca unii erau pe jos incercand sa haleasca si ultima bucata de aer curat, ele erau la inaltime.
Ma plictisesc scriind textul asta. Sunt prea introspectiv.
Apropo, am descoperit un joc interesant. E de tip MMORG. Pe erepublik.com. Pentru cei cu imaginatie, strategie si lipsa de timp (nu e dedicat lenesilor). Acest joc nu provoaca dependenta. Cel putin in prima luna. Eu personal sunt in ziua 20.

Niciun comentariu: