marți, 6 ianuarie 2009

Pana cand ?

Va rog serviti putina varza, dar sa va spalati pe maini inainte. Nu vreau ca cineva sa-si bage mainile murdare in capul meu. Varza ?... E numai buna. E de anu trecut. Si e triviala. Hai ia si gusta... Ei ce ti-am spus eu ? Chiar crezi asta ? Nu.. Da-mi voie sa neg. Fata de aia din alti ani e... cum sa-ti spun, e altfel. Nu le poti compara asa cum nu poti compara doua vinuri din ani diferiti dar din aceeasi cultura. Ma intelegi ? Ma bucur. Dar mai mult decat bucuros, da-mi voie sa ma confesez, nu ca ai fi preot, mai mult decat de bucuros sunt trist. Da...haha, de aia e sarata varza. Nu mai rad la glume mai ales la cele care ma privesc , nu mai vorbesc fara sa fiu intrebat cum o faceam de alte ori. Tac. Tac de parca as fuma ultima tigara . Nu's fumator dar cred ca ei ma inteleg cel mai bine. Fumatorii. Da stiu, oamenii se mai schimba , dar e deranjant cand toti o observa mai putin tu. Nu tu. Eu. Eu ma schimb, m-am schimbat sau urmeaza... Ca tot am intrat in noul an. Multumesc de urare. Eu iti urez sanatate. Senzatia ? Cum as putea sa ti-o descriu ca sa te ajut sa empatizez ? S-ar putea sa doara. Ok, daca tu zici. Mai bine nu. Nu pot. Nu simt. Asta e nu simt nimic. S-au poate simt intru totul si sunt atat de sensibil incat am dezvoltat o pseudofrigiditate. Paradoxal, da, ca noi oamenii. Stii, oamenii mari sunt cei care au avut de suferit mult si multe. Oare cate mai am de suferit pana sa ajung mare ? Te intrebi si tu, nu ? Cred ca ne intrebam cu toti. Pana cand ? Eu zic pana azi.

Niciun comentariu: