miercuri, 8 august 2007

Exilum

M-as putea lauda ca in tot acest timp in care am lipsit, am calatorit in jurul lumii, am vazut tot ce e mai frumos in jurul ei, dar de fapt nu am facut decat sa ma invart in jurul unor idei. Am ales sa plec si sa incerc inca o data sa fac totul pe cont propriu. Dar bineinteles in situatia de fata am fost nevoit sa apelez la prietenii apropiati care au ales cu incredere sa investeasca in mine atat timp cat si bani, ca in orice afacere de altfel.Au facut cea mai buna investitie din viata lor, asta o pot spune numai eu, caci marile succese ce vor avea sa vina le va stipula averi incomensurabile si nu ma refer neaparat la bunuri materiale. Desi multi considera ca sunt intr-un impas, le declar strangand in palma putinele sentimente care mi-au ramas ca scara pe care urc acum are un sens unic. Falus. Constiinta e la fel de curata si limpede asemeni unui copil care exploreaza lumea pentru prima data si asta o datorez in mare parte acelor persoane care mi-au fost in ultimul timp mai aproape ca niciodata. Atat de aproape incat fiecare gest denota o afectiune inefabila. Nu mai pot sa scriu. Lasam pe altdata.

Niciun comentariu: