duminică, 10 mai 2009

Epifanie

Diagramele. Cata voluptate in formele lor. Le cunoscusem aseara. Ce-i drept ca nu-mi starnisera interesul initial. M-am apropiat de ele doar sa ascult povestea sosetelor ramase fara pereche. Multe la numar si neimputite. Cica, ferice de cele purtate in circumstantele in care cealalta ii e straina. Macar apuca sa se imputeasca, si nu oricum ci impreuna. Putine la numar si imputite. Le-am zis, "dati-mi voie sa interpretez". " Desigur, priveste-ne", mi-au raspuns. Kinky. Nu-mi mai luasem ochii de pe ele toate noaptea. Ma si prezentasem in cele din urma. " Sunt Marcel si imi place ce faceti ". Cu priviri reci s-au apropiat si mi-au pipait fesele. M-am facut ca nu vad. "Mneom Mnam, fese paroase". M-am facut ca n-aud. Intr-o nanoclipa ma trezisem cu un deget in gura. Isi facuse intrarea senzual lasandu-si greutatea pe buza de jos. N-am stat sa gust. Ma simteam ca un peste cu carligu' in branhii. Imi masa obrazul pe interior scrijelind. La exterior parul proaspat ras era erect. Cel putin asta era senzatia. Si-a scos degetul pipaind cu unghia buza de sus si pe urma s-a uitat mirata sub unghie. Observasem ca si celelalte unghii erau la fel de murdare afisand acelasi tesut rosiatic proptit sub ele. " Esti genul nostru". Cealalta nu se oprise in tot acest timp. Fesele-mi erau trasee montane. Urca, cobora, cand alergand cand cu pas apasat. "Ploua" au inceput sa strige. Eu radeam fiindca nu vedeam,nu simteam si nici macar nu auzeam picurii. Indoielnic am zis " Ploaie ? ". Gresisem intreband. Au inceput sa ma scuipe din cap pana in picioare. Cata vibratie. A fost doar un leitmotiv sa ma lase fara vestimentatie. Intrasem in hipotermie. Tremuram tot cautand caldura. " Nu ma mai lingeti ca mor de frig". " Frecati-ma", le-am cerut in schimb. Zis si facut. Conduceam jocul ca un adevarat numar 10. Ne pasam , ne driblam. Nimeni nu rata. Incepusem sa si cantam ecouri in crescendo. "Gem,Gem,Gem". Apoi s-a facut o liniste tumultoasa. Ne-am asezat pe spate privind in gol. Ne imputisem ca niste sosete. Impreuna.

Niciun comentariu: