luni, 22 octombrie 2007

Sunt trist probabil fiindca asta imi doresc

M-am trezit de nici habar cand adormisem nu am si chestiile astea nu fac decat sa ma amuze. Putinele clipe de amnezie sau ignoranta memorativa nu fac decat sa-mi conserve mie spatiul de stocare a informatiei si sa las dracu atatea explicatii date in detaliu despre cele mai mici lucru. M-am saturat de atata analiza introspectiva, m-am saturat de divagatii non-sens, m-am saturat de ganduri care ma coplesesc in momentul asta. Am ramas atat de impresionat de explicatiile date de catre o prietena, nu-i spun numele, Elena care vazuse atat de bine iesirile din starea mea angoasanta, argumente puse cap la cap intru limpezirea constiintei. Cred ca acelasi lucru l-as fi spus si eu daca as fi fost cel care analizeaza din exterior problematica, dar eram prea constrans in horele mele de idei. Ma pis pe ele fara pic de remuscari. Mi-am pierdut temporar constiinta de clipa, cea pe care o integrasem atat de bine in psihic si mi se parea d.p.d.v valoric absoluta; cea care in ultimul timp si ma refer la ultimele 6 luni m-a ridicat de jos ca pe urma sa fiu stigmatizat de problemele altora. Oameni care poarta la ei statii de amplificare cu negativism gata oricand sa neutralizeze orice umbra de bine din cortex. Am sa ma pis si pe ei curand. Astept sa vina. Pana atunci o fortez vezica si beau .

Niciun comentariu: